ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

Godkänd .

Kategori: Allmänt

 
Idag har jag varit en jätteduktig och varit i skolan frivilligt där jag kompletterade en uppgift och lämnade in. Denna uppgift kan jag tillägga att jag släpat med sedan 1 år tillbaka. Tyvärr tog det lång tid innan jag fick tummen ur och gjorde klart den pga att jag legat efter i andra kurser och brister i kommunikationen mellan mig och läraren. Men äntligen. Nu är det bara en grej kvar att komplettera i den kursen och det ska jag sitta med imorgon :) Fick även reda på att jag fick G på min salstenta i matematik jag skrev för 2 veckor sen, jag hade på känn att jag skulle klara den, men man vet ju aldrig. Grymt skönt. Nu inväntar jag bara den sista delen i matematiken så hoppas vi på ett G där också så släpar jag inte alls med mycket längre.
 
Martin plockade upp mig i skolan efter jobbet och vi åkte till Mio och fick med oss en faktura hem på en matsalsmöbel :) Nu äntligen kommer vi kunna kalasa hemma hos oss. Tydligen så har vi handla-möbler-förbud nu också innan inflytt. Förstår inte varför ?! :P
 
 
/Glad tjej
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: