ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

Ny hobby

Kategori: Allmänt

Igår va jag på syjunta, men eftersom jag varken är händig eller speciellt tålmodig så tänker jag inte ge mig på att lära mig sticka/virka som de andra brudarna. Jag tog därför med mig min bytta med pärlor och la pärlplattor istället. Jag kan säga att jag har hittat en ny hobby :)

Jag har ju ett intresse för ugglor, så självklart gjorde jag en uggla i fina färger. Sedan letade jag runt efter inspiration och hittade en blixten mcqueen bil som jag föll för. Eftersom det fanns tid över så blev det en uggla till :)

Nu ska jag börja köpa in massa pärlor i olika former och jag lär nyttja mitt strykjärn för en gång skull. Kan det inte bli den 15 oktober snart ?! Ge mig Ulla :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: