ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

2 februari 2014

Kategori: Allmänt

Imorgon är det den 3 februari ! Helt sjukt att tiden gått så snabbt. Vi bokade denna resa i somras och haft den planerad i ett år och nu är vi här. Jag längtar jättemycket till mitt "andra hem" på andra sidan jorden :) New york, Miami och Orlando är städerna som står på listan under dessa veckor i Amerika. 

Vi är i stort sett färdigpackade men har en del att fixa med innan vi åker! 

Jag ska försöka hålla en del uppdateringar (inte för att det är så många som läser ändå) :P 

SEMESTER, du är välkommen :) ❤️

Kommentarer

  • Stella säger:

    Men jag läser och det är ju det som räknas;)

    Svar: Du är så trogen Stella :) ❤️
    ewrica

    2014-02-02 | 17:53:01
    Bloggadress: http://stellaruns.blogg.se
  • Anonym säger:

    Jag läser ju också men jag är ju med på resan så det räknas väl inte ;)/Mor

    Svar: Jodå :) jag ska ju läsa din "blogg" också ju ;)
    ewrica

    2014-02-02 | 22:31:03
  • Kerstin säger:

    Hej. Ska försöka följa er jag också.. Så vet jag att Sigge ska skriva en resedagbok. Vill du förmedla den adressen till mig... Ha det så gott och hälsa alla... Kram

    2014-02-04 | 19:00:21

Kommentera inlägget här: