ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

2013

Kategori: Allmänt

Gott nytt år allesammans.
 
Jag hade jättetrevligt igår. Maten blev kanon, jag fick det jag ville i paketleken med mycket tur och jag bebismyste med kusinbarn Leona stor del av kvällen :) Tack för en rolig kväll ni som var hos min syster ! Passade även på att träffa på andra vänner på en annan fest på natten också, det är inte ofta jag är hemma i byn längre och träffar allt folk. Blev en del go´dricka igår men mår hyffsat idag :) AWESOME.
 
Nu ska jag bara få karln att må hyffsat också så vi kan åka på alla träffar vi bestämt idag för att sedan åka tillbaka till Norrköping :) Sen är jag sugen på att börja packa (vi införskaffade oss nämligen flyttlådor i söndags).
 
Så är det med det.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: