ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

Inte helt enkelt.

Kategori: Allmänt

 
Jag visste inte att det skulle bli såhär jobbigt att flytta som det verkligen är. Det är sjukt mycket att tänka på. Dessutom blir det en del gnabb också. Längtar verkligen tills vi har flyttat in på lottgången :) Så allt det här flyttskiten är över. (fast det är faktiskt lite kul).
 
Idag måste vi montera ner Martins loftsäng då det är en kille som ska köpa den nu i veckan. Äntligen blir vi av med det beskymret. Dessutom ska det städas i hans lya också för det kommer folk i veckan och tittar på den också. Det är mycket nu. Men hellre det än att ingenting händer. Jag gillar det, för veckorna går mycket fortare då :)
 
Jag hade vän Liza över på besök idag också, hon ska nämligen ta över min lägenhet :) Så jag blir inte av med den helt utan kan fortfarande hälsa på den once in a while.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: