ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

MODIFAST

Kategori: Allmänt

 
Jag behövde en ordentlig kick med motivation och den fann jag i modifast. Förra omgången (i maj) genomgick jag två veckor med modifast och det resulterade i - 6kg. Jag hoppas på lika bra resultat denna gång :) Det kommer bli jävligt jobbigt, för nu är jag sambo också och han äter mat. Kommer sukta ihjäl mig efter mat. Men jag har verkligen bestämt mig nu.
 
 
Förövrigt har jag fått massor gjort nu dom senaste dagarna. Jag har sagt upp el och flyttat nytt abonnemang till nya lyan. Jag har fått mitt mobila bredband uppsagt, äntligen. Fixat med nytt lås till dörren också då syster klantigt nog tappade bort en av nycklarna som gjorde att jag blir tvungen till att byta lås.
 
Betalt den sista hyran har jag gjort också och nu kom lizaflisa och vi ska umgås :D Som förövrig tar över min nya lägenhet .
 
CHOP CHOP

Kommentarer


Kommentera inlägget här: