ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

27 Juli 2013

Kategori: Allmänt

 
I Mars valde jag att sluta blogga för att jag tappade intresset. Men nu sitter jag hemma i Kisa på visit alldeles ensam och fick sug igen. Dessutom tjatar mamma jämt om att "när ska du uppdatera din blogg egentligen?!" .. NU? ;)
 
Mycket har hänt sedan sist och jag känner inte för att sammanfatta allt i ett enda inlägg.
Därför kommer det väl uppdateringar i efterhand. Stora händelser är att jag blivit moster för andra gången till en liten Oliver samt att jag har fått jobb inom Norrköpings kommun och har därför förbättrat min ekonomi enormt. Jag trivs som sambo och vi har det jättebra tillsammans ♥
 
Har jobbat ungefär 100% hela sommaren och har min tjänst fram till 18 augusti. Den 19 augusti kör allvaret igång igen med skola, 5 terminen utav 7 :) Jag avslutade förra terminen stort med ett VG på kursen. Skrev alltså en stor uppsats och lyckades få högsta betyg på det, det var en boost för självförtroendet iaf. Dock har jag legat på latsidan i en kurs från termin 3, måste ta tag i det innan skolan. Nu jobbar jag nästan bara vakna nätter också och  jag har egentligen all tid i världen att komplettera min uppsats då (som egentligen inte är svårt, bara jobbigt att ta tag i).
 
På återseende, väldigt snart hoppas jag.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: