ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

Julstjärna

Kategori: Inredning

För någon vecka sen hittade jag jättefina julstjärnor på maxi och tyckte att dom var lite dyra, 249kr st. Igår hade jag bestämt mig för att köpa dom och som grädde på moset hade maxi kampanj på julstjärnor, 3 för 2. Toppen tänkte jag! Men så är dom slut i lager, blev på dåligt humör och arg på mig själv då jag inte köpte dom när dom fanns. Det blir så fel för mig när jag bestämt mig för något och sen finns det inte. Får ångest som tusan för att jag verkligen har en bild över hur jag vill ha det hemma. 

Men som tur var slösurfade jag på julstjärnor och lyckades söka fram julstjärnorna från maxi. Dom var ju helt slut på webbshoppen och i Norrköping. Jag passade då på att kolla Linköping och tro fan att det fanns 3 st i lager. Åter igen löser det sig och nu är dom betalda  med kampanj och allt. Martin plockar upp dom påväg hem från jobbet i veckan :) Jag är en glad tjej nu! 


Jag vill inte ha traditionella julpryttlar i rött och grönt hemma hos mig. Dom flesta julsakerna går i svart och vitt hemma hos oss :) Därför kommer dessa stjärnor passa in grymt bra hemma hos oss ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: