ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

06.00 - 15.30

Kategori: Allmänt

Jag skulle haft praktik mellan 6-14 idag. Men det blev det ändring på då jag var med och öppnade och en pedagog ringde och var sjuk. Jag fick därför vikariera mellan 7-15.30 istället. En långdag minsann ! Men det gick ju bra och jag känner att jag vågat ta mer iniativ idag. Det är skillnad på att vara student och vikarie :) Imorgon jobbar jag igen.

Tur att pengar rullar in efter det dyra tandläkarbesöket jag gjorde i förra veckan. Har dessutom som grädde på moset fått ändra min beräknade inkomst till CSN då jag har jobbat mer än jag trodde jag skulle göra :)

Är ganska trött efter dagen, därför ligger jag redan färdig och nerbäddad i sängen, redo för många timmars sömn ;) Gonatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: