ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

7 augusti

Kategori: Allmänt

 
Just i detta nu håller svärmor på att boka en tripp till London i september :) Tanken var att vi skulle åka till Prag, men tyvärr fanns inga bra flyg så vi sticker till London istället. Vi satsar på Prag till våren! Jag har minsann aldrig varit i England och jag har länge velat åka till London. Både svärföräldrar och Martin har varit där innan men dom ville gärna tillbaka dit, sicken tur för mig :)
 
London here we come ! ♥
 
 

Kommentarer

  • Stella säger:

    Åh London ska bli mitt nästa resmål! så prag passade inte era tider heller;) Du får shoppa åt mig i London med då, hört att man kan shoppa mkt där!

    Svar: London ska bli jätteroligt ! :) Hahaha, vi får väl se med shoppingen , jag skulle ju snåla in ;) vi vet ju hur bra jag är på att inte shoppa, hehe.
    ewrica

    2013-08-08 | 08:16:41
    Bloggadress: http://stellaruns.blogg.se

Kommentera inlägget här: