ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

Måndag .

Kategori: Allmänt

 
Helgen fick för jäkla snabbt. Vi har mest flyttat dom sista grejerna från martin och städat hans lägenhet då det är besiktning på den idag. Hans mamma hjälpte oss och vi hade inte varit klara än om det inte varit för henne :) Skönt att ha det överstökat iaf. Bara min lägenhet kvar. Längtan efter att börja pyssla med den andra lägenheten är stor, speciellt när det är världens kaos här. Jag skulle behöva pyssla här också, men skolan går före, även om jag är "ledig" idag och imorgon. Men imorgon är det frivilligt för mig och martina i skolan igen, underbart att boka sånna dagar också och få massor gjort.
 
Dag 13 på modifast också. Resultat : -4,4 kg och en del fusk.
Bara några dagar kvar, håll ut !
 
Dags för skolarbete.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: