ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

Sista veckan.

Kategori: Allmänt

 
Imorgon går vi in på sista veckan i min lya.
Min första egna lägenhet.
Som det känns just nu kommer jag inte sakna den,
men den kommer föralltid vara speciell för mig.
Tur nog så har jag en vän som tar över lägenheten efter mig,
 så jag kommer fortfarande kunna komma förbi och hälsa på :)
Det är jag glad för.
 
Den kommande veckan tror jag kommer gå fort förbi.
Det är mycket på schemat så dagarna går väl förhoppningsvis fort.
Imorgon hoppas jag att jag kan klara av min kurs som släpat,
dock tror jag att jag fortfarande kommer få komplettera min uppsats.
Så länge jag iaf klara min muntliga del släpper en stor lättnad från mina axlar.
Hela måndagen går alltså åt till skolan.
Tisdagen ska jag skriva ett A4 om vårat grupparbete sen är det massa flyttpackning och städning. På kvällskanten kommer älskade Pernilla förbi och bor hos oss över natten sen följer jag med henne på äventyr på onsdagen efter gruppredovisningen i skolan :) Ledigt torsdag-fredag. Sen ligger all fokus på städ under helgen. För efter det kommer den efterlängtade måndagen ! Woho.
 
Nu ska jag gå och lägga mig bredvid grabben som drar sveriges största timmerstockar. ♥
 
 
EN VECKA !
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: