ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

18 oktober

Kategori: Inredning

Idag har jag äntligen en helledig dag utan planer och tänker därför passa på att storstäda hela lägenheten då det aldrig finns tid till det känns det som. Ska även passa på att läsa litteratur och kanske börja skriva på min rapport som ska in om en vecka . Okej, jag kanske hade lite planer för dagen inser jag nu :)

Igår åkte jag och Martin och gratishandlade. Vi båda hade varsitt presentkort på jysk på 100kr från appen wrapp. Hon i kassan var inte superlycklig över att vi kom in med dom där och surade mest under vårat besök i kassan, tur att det kom en vänlig karl istället och hjälpte oss. Alltid trevligt att handla gratis :) Detta lilla inköp blev det: 


(två huvudkuddar, två prydnadskuddar och två små krukväxter till badrummet)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: