ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

23 Augusti

Kategori: Allmänt

Idag börjar en ny kurs, snabba puckar :) Skippade introt för vårt hem ser ut som ett bombnedslag. Det blir så när ingen av oss spenderar tid i hemmet :P 

Denna vecka är det endast 12 timmars jobb för min del om inget annat dyker upp. Skönt :) förra veckan jobbade jag 37 timmar. Ganska tufft då jag skrev en essä som jag med högsta sannolikhet kommer få tillbaka. 

Pratade även med min praktik idag, verkar bli ytterligare en kanonplats :) Jag älskar min gamla praktik , har fortfarande bra kontakt med dom. Ska jobba en vecka där i december också :) Det går bra nu !

Kommentarer

  • stella säger:

    Men hur ska du då veta vad kursen handlar om? ;)

    Svar: Med hjälp av studiehandledningen och mina snälla kamrater ;)
    ewrica

    2013-09-23 | 12:59:30
    Bloggadress: http://stellaruns.blogg.se

Kommentera inlägget här: