ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

London

Kategori: Allmänt

Igår lyfte vi från Sverige 20.30 och landade i England vid strax innan 10 lokal tid. Vi ligger ju 1 timme efter er där hemma. Jag fick vara med om den hårdaste landningen hittills iaf, fy fasiken, men jag överlevde :)

Vi va bra hungriga när vi kom fram så det fick bli en macka runt hörnet av hotellet på subway. Kvällen/natten avrundades på hotellets pub med en cider där dom i princip kastade ut oss direkt när dom stångde och erbjöd oss att ta med drickan i plastmuggar :O 


Det är bra häftigt här i London med alla röda bussar som åker omkring. Imorse tog jag lite kort på utsikten och vårat rum eftersom jag va uppe lite tidigare än tänkt. Här kommer bilder :








Det är ganska konstigt att dom har separerat toan och handfat/badkar från varandra i detta land :P

Nu ska jag äta brakfrukost och se om dom andra ska hänka på. Fler uppdateringar kommer då det är gratis wi-fi i hotellets lobby :)

Good bye for now.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: