ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

Cookies

Kategori: Allmänt

Det är ju en speciell dag på måndag. Har kalas både på måndag och tisdag :) Tänkte därför bjuda på lite fika och blev sugen på hemmagjorda kakor. Därför blev det kakbak denna kväll då jag jobbar 27 timmar i helgen och har heldag i skolan på måndag. Ganska nöjd med kakorna förutom att jag brände första plåten med chocolate chip cookies. Vilken tur att jag bor sambo med ett kakmonster som äter ändå :)
Gjorde nötkakor för första gången i mitt liv idag med, älskade mammas nötkakor när jag va liten! Därför fick det bli en dubbel sats och det va ju busenkelt att göra :)

Jag borde vara huslig oftare, fast inte för ofta :)

Kommentarer

  • stella säger:

    Nej om du gör för ofta kan du ju överta min titel som husmor och det vill vi inte.

    2013-08-31 | 01:35:22
    Bloggadress: http://stellaruns.blogg.se

Kommentera inlägget här: