ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

MIO .

Kategori: Allmänt

 
Jag skrev ju för 1,5 vecka sedan att vi hade beställt en matgrupp.
Sedan dess har jag mått dåligt och ångrat mig över valet av matgrupp och häromdagen
hitta jag ett bättre bord och bättre stolar på Mio.
Dock oroade jag mig över att inte kunna byta till det bordet och dom stolarna.
Men som tur har vi Torbjörn som är världens bästa säljare som fixade det där åt oss.
Det blev lite dyrare än tänkt,
men oj vad jag hade ångrat mig resten av livet om vi hade köpt den andra matgruppen.
Förhoppningsvis kommer möblerna hem innan den 25 feb.
 
Jag är så jävla glad och tacksam över att min karl står ut med mig och mina bekymmer ♥
Ikväll har vi dessutom myst till det med ost och korv :)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: