ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

SUPERWOMAN.

Kategori: Allmänt

 
Idag har varit en helt sjukt otroligt bra dag med allt.
Vi fick klart vårat grupparbete imorse som vi ska redovisa på onsdag, på tiden som blev över skrev jag klart A4 pappret som vi i samband med redovisningen ska lämna in. Fixar-bosse ringde till mig och lagade min toalett när jag kom hem från skolan. Han passade även på att riva lite i mitt tak, men jaja, inte mitt fel att det är en fläck nu. Strax efter fixar-bosse lämna mig och Liza fick jag mejl från vikariebanken i Norrköping om att kontakta dom så snart som möjligt. Det gjorde jag direkt och fick en intervju inbokad med dom. Och nu kan jag inte hitta ett viktigt polispapper så vi får väl se hur länge det dröjer innan jag kommer med i vikariebanken, för det känns ganska bra nu såhär innan intervjun. Jag har ju för tusan gjort detta i några år och läser dessutom till förskollärare.
 
Bästa av allt är att jag slutförde hela år 1 idag ! :)
Mycket stress släppte efter det beskedet. Så underbart. Nu får jag fortsätta termin 5.
Jag är glad. Nu ligger jag endast efter med en uppsats i matematiken som är lätt åtgärdat.
Det tänkte jag sitta med imorgon. Men ikväll är det program-måndag och ännu mer packning.
För idag är det prick en vecka kvar till flytt ! :D
 
:)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: