ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

Officiellt - Vintertid

Kategori: Allmänt


I fredags åkte jag hem till Kisa för att fira Novalies tvåårsdag. Jag tror hon (och mamma) blev glad för presenterna :) På kvällen åkte jag till Pernilla för en "turning-taco-leaf-kväll". Gott var det och vi hade lite nostalgi med gammal musik :)

Lördag var upplagd för bakdag i österbymo med mostrar, kusiner och kusinbarn . Det bakades ganska mycket och mostrarna gjorde ost och ostkaka. Jag bakade vaniljbullar, Rocky roads och chocolate chip cookies :) Skulle bakat dumlekakor också men det hanns inte med på dom 6 timmarna vi var där.

Bjöd äppelrum (Lina, Daniel & Novis) på fika på kvällskanten innan jag åkte tillbaka till Norrköping :)

Skulle egentligen jobbat natt inatt men det uteblev barn och därför valde jag bort natten och började nu vid 6 - 9 istället då ett barn kommer snart. Det hade blivit många timmars jobb annars i och med vintertiden. Skönt med extratimmen hemma i egna sängen ❤️

Rocky-road-smygtitt :


Kommentarer


Kommentera inlägget här: