ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

28 september

Kategori: Allmänt

Hallå dunderförkylning. Min älskade lilla Nemo gav nog moster lite baciller i allt pussandes i tisdags , men det var det värt :) Imorgon ska vi åka till byn och träffa familj och vänner ❤️ Jag är ju ledig och då får jag ta vara på tiden så gott jag kan !

Har jobbat kväll idag och tur att det var lugna gatan när man inte är piggelin. Hann köpa skor idag också och Martin blev några skjortor rikare. Nu måste jag fasiken hålla i pengarna (Tyst STELLA, jag vet att jag handlar :P) ;)

Nu ska jag njuta av ensamheten då karln är ute och leker med vänner :) Gonatt

Kommentarer

  • stella säger:

    Ja fy vad du handlar. Hur ska du ha råd att handla i ullared; )?!

    Svar: Jag får nog skippa Ulla ;) ELLER INTE :) pengar finns det alltid ;)
    ewrica

    2013-09-28 | 23:11:17
    Bloggadress: http://stellaruns.blogg.se

Kommentera inlägget här: