ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

6 september

Kategori: Allmänt

 
Nu har jag tre nätter ensam utan sambo framför mig, för han åker och roar sig i Göterborg med jobbet. Jag ska ändå bara jobba nu i helgen så det gör ingenting, har 33 timmar att göra! Som grädde på moset så har jag dragit på mig en förkylning också, CRAP! Men jag har inte råd att inte jobba, köpte mig ju en kanonsuperfin dator igår :) Hade tänkt att köpa en lite billigare men det blev lite dyrare än tänkt. Nu hoppas jag att denna dator håller ett bra tag och att den ska hjälpa mig att klara alla skriftliga uppgifter framöver ;)
 
Liza var här på förmiddagen med en försenad födelsedagspresent, jättefina kökshanddukar med ugglor på samt ett uggleunderlägg :) Mina vänner vet verkligen vad jag vill ha :P
 
Nä, dags att göra 6 timmar om en stund, bäst att snabba på.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: