ERICA

Mitt nya liv som sambo och mer därtill :)

8 september

Kategori: Allmänt

Kul att blogg.se har uppdaterat sin app :) Den är mycket fräschare nu och det blir lite roligare att skriva. 

Jag har jobbat klart min grishelg och imorgon kommer min älskade sambo äntligen hem ❤ . Det har gått bra idag och det bästa på dagen var när ett barn skrek efter en tant "har du sett sexlingar någon gång" när jag promenerade med 6 barn till affären för att köpa ägg. Kidsen är bara för underbara, även om man blir bra trött på dom ibland.

Jag fick även ett roligt sms av syster som skickade bild på min försenade present från Ullared , jag vill med åka dit! Dom har mycket pryttlar i min smak :) Nej nu måste jag sova ett par timmar för att jag ska orka en heldag i skolan imorgon. Jag längtar till onsdag för då får jag sovmorgon :D GONATT




Kommentarer


Kommentera inlägget här: